Nämen Hej!

ledig i dag yesyes.

Imorse blev man väckt typ kvart över 7 det gillas (inte)
men sov vidare en timme eller nått, sen blev det in till stan fika med yvonne&camilla
as göttt!

Sedan skulle dem luncha med pappsi, men då drog jag hem.
när jag kom hem la jag mig i soffan med mitt&johans underbara täcke,
som han fick välja lakan till, mähä!
men iaf så la jag mig där då med min underbara lilla hund ahw så möjsig hon är den där lilla buwsen.
men gillar inte när hon hoppar upp i sängen och ruffsar till och hoppar och är cp;t galen.
men ändå såå söt.

Btw, Johan och jag brukar ha en tävling, vem som hinner in till sängen först, ni kan ju bara gissa
vem som vinner. JAG !! :)

menmen.

Nu ska jag slagga.
de är fint lika fint som skitfint.



Min pöjk är min pöjk och det är föralltid.
så till er alla som försöker sno min snyggakille, ni behöver inte ens tänka tanken.
för hur mycket ni än försöker kommer ni aldrig lyckan, han är bara MIN. 
sååå vacker är han<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback