frulle!

Kunde inte sova eftersom magen va tom sen igår
så blev det frukost, rostad macka med gurka på
och till de Mjölk!
mjölk är nog den godaste drycken!
:)

nu får ja se om jag somnar eller vad som händer
bestämde till mat idag blire : kokt potatis,köttbullar och brunsås
och gurka ;p

...

Jag vill bara säga att jag är överlycklig med min underbara pojkvän
han gör mig så jävla lycklig.
bara av att kolla på han och allt fint han säger till mig hela tiden.
Jag vill vara hans för evigt,
och han vill va min för evigt.
jag vet att det vi har kommer aldrig någon annan kunna få
Tack mitt hjärta för att du får mig
att förstå att du aldrig i hela världen skulle vilja ha nån annan än mig.
det glädjer mig att höra dig säga så!

Jag älskar dig, min älskling♥



För alltid skrev johan i sanden!
och det är så det kommer förbli
du är bäst !











Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback