haha

haha jag brukar sova innan johan slutar jobba
och jag sover inte hmm skulle inte jag gå och lägga mig
nix det gjorde jag inte fastnade vid tv:n det var
repris på frisörakuten som ja missade idag 
så det ville jag faktiskt se
Min älskling slutar om 20 minuter så ska faktiskt hålla mig vaken
tills han kommer så jag kan krypa ner med han och mysa lite med han :)
det är han värd!
Som vanligt har jag fått gulliga sms av honom
fin är han :)


hoppas ni andra sover gott
och kanske ska upp snart , 
jag går la upp efter 3 nån gång
haha då blire handla o mysa med min kille till film :)





Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; hehe okej :P själv tycker jag att den ser rätt stel ut, gillar 3an bättre :)

2011-07-01 @ 07:52:25
URL: http://ellenschutz.blogg.se/
Postat av: Vanessa Mac Pherson

Sv: Det är bra att det är bra :D!!

2011-07-01 @ 11:41:48
URL: http://vanessaah.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback