Min kärlek till dig är som rymden, den tar aldrig slut.

Det är svårt att fatta när man aldrig varit såhär kär
det är svårt att göra alla rätt när man aldrig känt såhär förr.
Det är lätt att bli kär men svårt att lita.
Det är lätt att binda sig o hålla fast men svårt att veta.

Jag kan säga och verkligen mena att jag aldrig kommer lämna
och det är vad jag stå för, jag skulle aldrig lämna den jag älskar
i det mörka, jag kommer vara ett ljus både natt o dag och när du känner dig ledsen
orolig kommer jag va här.

Jag kan va rädd för det mörka, för falskhet och svek
men då ska du finnas där för mig så jag ej känner denna plåga.

Jag har svårt att lita, men tillslut inser man
att det man har älskar och aldrig skulle göra nått
för att just jag skulle få känna på detta.
...

Jag är tacksam för alla dagar då jag somnar och vaknar brevid dig.
det är precis så det ska va, och det tycker både du och jag.

Som vi har sagt, jag skulle aldrig klara mig utan dig, och du aldrig utan mig
och det har du sagt och visat att du inte klarat,
det är som bäst när det är du och jag.
och att vi vet och kämpar och brinner för varann.

Jag kommer alltid vara dig trogen, och jag vet att du aldrig skulle svika mig
jag vet det , du har mitt hjärta i din hand
och vad hade vi varit utan varann.
Ett mörk och litet hål.
Ist är vi ett ljus som lever, och vi lever föralltid med vår kärlek.

..

Med detta vill jag säga.
jag älskar dig johan, utan dig ingen eriika
jag mår bra med dig, jag är lycklig.

jag sviker dig aldrig.

vi två älskling för alltid

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback