tidigt uppe!

:tired:
Bloggade inte så mycket igåt kväll
me efter jag hade spelat och lagat mat 
så fick jag ont i huvudet, och inte lite.
jag fick sjukt jävla ont, och mådde illa
så fattade att jag hade fått migrän ;(
det va det värsta och så kräktes jag
men då gick det över och jag kunde soma jämte min älskade plutt :*

Nu har min älsklig åkt till jobbet så duktig han är :)
och nu ligger jag vaken, usch jobbigt att inte kunna somna om..
så nu ligger jag i sängen med datorn så kanske kollar nått avsnitt av nått :)
och sen lägga mig o sova och drömma om min johan :)

Idag blire städa hela dagen, 
tvättade igår, så ska vika allt, diska, damma och fixa :)
så ska kolla va man kan göra för mat idag:)
tills johan kommer :)
jag är hans lilla fru och han min lilla man
och visst är vi lyckliga !

jag älskar dig johan♥

:love:
...



såhär kände jag mig igår !! :thumbdown:








Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback