bilder sen johans och hannas och dem andras student.

Braffe,hjort,bobba,jennifer, beckman, älskling
Äskling och Bobba
Älskling ♥
Bobba, Älskling och Hanna :)
Hjort och min älskling
Älskling, beckman, hjort :)
Min fina älskling <3
Dagen idag har varit skojj,
vi åkte till nässjö, sen åkte vi till hanna o fixade lite,
sen åkte vi emot vaggeryd, både jag o älsk somnade i bilen. :P

När vi kom dit fixade vi lite, sen kom alla gäster.
och vi åt as god smörgåstårta och sedan gick vi ut och lekte lekar :P
as kul (A) 
kast med stövel , och johan kom ju självklart längst :P
sen kasta bollar , o jag va king på allt :D

sen åt vi tårta och satt och snackade o hade det kul :D
sen blev det till nässjö, 
så träffade jag och johan på mike och snacka med han lite,
sen drog vi med tåget hem, så nu sitter vi hemma och har myst lite oså.

ALLT KÄNNS SÅ JÄVLA BRA ♥


JAG ÄLSKAR MIN LILLA STUDENT , HAN ÄR SÅÅÅÅÅÅ FIN ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback