crazy in love





Hejsan :)

Allt är fina fisken och livet rullar på som det ska :)
Igår fick vi besök av camilla & stoffe som hjälpte oss med lampor o lite.
jätte trevligt att få besök av dem , sedan bjöd dem på mat, så himla snällt.
Tack ännu än gång ! :)

När stoffe & camilla va här kom även Hannapanna & jontebonte.
trevligt det med, medans  vi åt stannade dem här.
sedan beslöt dem sig för att sova över , så på kvällen gjorde vi lite pommes,
sedan blev det film en as bra tummen upp för den! :D

På morgonen imorse väckte johan mig tidigt ! 
och gojsade lite :*
sedan gick jag upp o han sov vidare, och hanna och dem åkte :)
så gick jag och köpte en anten-kabel eller va fan de va ..
till vår nya tv, så att vi kan se på den, johan sitter just nu och kollar på johan falk på 4:an
har dock redan sett den, så kan lika gärna sitta här med musik i öronen och skriva av mig.
Vi kollade på film innan så gick ju elen i alla hus, men som tur är , är de ju fixat nu :)

Åkte in till tranås idag till camilla, fikade o lite.
fick även en hel kasse med kött (tack !! :) )
sedan träffades mamma o jag, saknat henne massor.
min mamma betyder grymt mycket. 
hon kommer på måndag och hälsar på mig och johan eller bubben som hon brukar kalla honom :)
kommer bli nice :)

Johan är hemma idag oxå, eftersom han har halsfluss...
stackars min lilla gullegris :(


På torsdag bär det av, till ÖLAND 
tagga!!!
det kommer bli nice.


nu ska ja fixa lite nya saker till min blogg och även kolla hårförlängning till mitt blääiga hår.




hadeskitfett.


hörs :D






Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback