for ever ever ever! :)

Hejsan alla :)
I fredags va vi hemma chillade, johan mådde skit.
vi drog ner till sjukhuset, men dem gjorde inget ..
Sedan tog vi buss + tåg in till tranås eftersom min underbara vän Jonna som hade 18års fest! :)
Det var kanon skojj, dock missade vi allt i början mat + lite ..
Men bättre sent än aldrig.

Sedan drog dem ut, så drog jag och johan och åt
pommes med sås, sedan skulle vi gå hem till camilla som vi sov hos.
träffade lite folk jag kände, som ja inte sett på 2 år typ.. roligt.

När vi kom hem till camilla så snacka vi lite osånt.
sen gick vi och la oss och kramades sen sov vi.

Skulle in till jkpg o va där vid 11 dock försov vi oss...
men vi mötte upp johans pappa med ett senare tåg, så åkte vi o hämtade våra sängar,
sen blev det ikea, blev lite nytt :) lampor, krukor,blommor,ljus,täcke,påslackan.. m.m
Sen åkte vi ner till media markt och köpte en tv, en 42 tum.
as nice :)

så nu är det kanon niiiiiice !
så nu bäddas soffan upp och vi myser ner oss i sängen
men först lite chokladpudding.


Jag Älskar mitt liv, jag älskar mina vänner, jag älskar min älskade johan!! <3



Johan du är mitt allt. 
jag älskar dig
för alltid <3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Måste komma och hälsa på någon dag i veckan <3

2011-06-19 @ 22:18:11
URL: http://jonnaida.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback