god eftermiddag.

tjop, drog till skolan ingen där..
hämtade min älsklings saker , sedan tog jag bussen ner till stan..
så precis när jag klev av bussen ringde älsklingen, och sa att vi inte behövde dra in till jkpg.
så då tog jag bussen hem :) 
så när jag kom hem satte jag igång med maten, för kunde tänka mig att älsklingen va hungrig :)

dock är han lite sjuk och sover nu, har har åkt på en redig förkylning :(
stakars min sötsak.
men han säger vet du vad som hjälper emot förkylningar eriika?
nej?
Diiig älskling !
awww såå söt är du älskling :)

Nu har ja städat sovrummet och hoppas dem där jävla madrasserna kommer snart....
så har ja slängt i tvätt o lite.


nu ska ja spela :)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback