god kväller!!

Nu är klockan snart ett och johan ska dra på nån film.
på bordet har vi tända ljus som luktar gott mysigt.
duschade precis nyss så sitter i johans morgonrock :*
himla mysigt :)

Idag ringde jonna när vi satt och åt
så slängde i mig maten och drog ner och mötte upp henne
sen så följde hon med mig hem och vi snacka lite och kollade på tv :)
sen drog vi till affären sedan åkte hon hem :)
Då gick jag hem till min plutt med honung så gjorde honungsvatten till han :*

nu sitter vi här o myser.
ska krypa ner hos honom stax, efter dettta inlägg :)


kollade lite bilder ifrån min bdb..
kul o se tbx lite...

tänkte lägga upp  några bilder.


Denna bild, när jag hade flätat..
några veckor efter det rakade den sidan.
ÅNGEST.
fast det har växt ut.
men är sån jag vågar, och det är alltid kul att testa nytt liksom


mitt hår jag saknar döds mycket, ge mig nu..
kan inte ens tänka mig att jag har det håret.
men nu blire färga mer och sätta i hårförlängning :) yay.
innan behövde jag inte ens hårförlängning, men nu jorå.



Denna underbara bild har ni inte sätt

men det är inte så att jag glömt han,
Detta var min första hund som hängde med mig genom halva livet,
en hund som kunde göra solsken en hel dag, ja eller hela livet.
helt galet vad man saknar än bror som han, han va som min bror, mitt barn ja det som betyder.
Han gjorde roliga saker, han va busig han va glad och sprallig.
men när man va ledsen och tårarna rullade, så fanns han där, det är det jag kallar syskonkärlek.
Kommer aldrig glömma min hund bamse, bowwen,boinowi och alla konstiga namn
jag gav han. men visst gillade han dem :)

Glömmer aldrig den dagen då du började bli sjuk hade svårt att gå osv.
du blir sämre och sämre och vi åkte till vetrinären med dig och dem sa att det inte gick att fixa.
när jag kommer hem ifrån skolan och visste att bamse va i dåligt tillstånd,
så kom pappa in och såg på han att det var nått..
han berättade att vi skulle åka in med bamse och han skulle få en spruta.
och jag grät och grät och kramade om honom...
Den dagen du gick bort va nobeldagen, det var då jag vann dikt tävlingen i skolan
men var inte där, för jag var med dig för att låta dig somna i trygga händer, jag och pappa va med in.
vi hjälpte dig så du kunde ligga ner, ochvi gosade med dig.
jag såg i dina ögon, jag orkar inte mer.
När dem gav dig den där sprutan blev du mer och mer trött.
sedan såg jag ditt sista andetag..

detta är den värsta dagen i hela mitt liv,
men oxå den bästa, för nu vet jag att du inte har ont,
och har det bra och leker och springer runt där uppe
och är med din mamma o pappa.

Lek och lev där uppe,
jag kommer jag lovar men inte än,
och då lovar jag att vi ska springa o leka.

Jag älskar dig min hund.

<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback