Grattis ! :D

Ett stort Grattis till min pappa som fyller, och min kära pojkväns Pappa som fyller år idag.
Och även min underbara kompis Jonna som fyller år idag :)

Idag chillade jag hemma, kände la mig sådär.
Men älsklingen gick upp tidigt för att cykla iväg till jobbet, så duktig är han :)
Vaknade sen när yvonne ringde, sen åt jag lite och sedan satt jag igång och städade lite.
fixade lite med kläder osånt. ska även dra ner nu till tvättstugen för att se om de finns någon ledig till idag eller imorgon..

Johan chillade hemma medans jag gick o handlade , fyfan va tugnt det var..
men nu är ju kylskåpet rätt fullt iaf :)
Åh ikväll blire lite mys med film kanske, och chips o lite. 

Dagens mat blev, potatis, Kött , brunsås, lök,sallad,gurka, tomater. :)
Johan gillade de , och sa att jag va redigt duktig :D

Hahha, men nu ligger faktiskt bebisen o vilar lite.
eftersom han jobbat så bra idag, nu blire kolla tvätten :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback