hej igen :)

fick nyss ett sms ifrån min äkskling
han är sååå gullig :*

det stod :
älskar dig så sjukt mycket äkko!

awww 
fyy vad jag saknar han
kan han inte bara komma hem nu nu nu
älskar dig galet mycket snygging
dig ska jag dela hela mitt liv med , du är fan mitt allt.
Johan meyer i mitt hjärta för alltid, det är så det är och det är så
det kommer vara :)

Jag vet vart jag har dig, och du mig
och det är så det kommer vara.

om 2 dagar firar vi 1 år och 1 månad.
jag älskar dig johan



Finns folk som undrar varför inte vi har förlovat oss
Jo det är så att vi kommer göra det,
men jag vet inte när men han vet,
han sa nämligen på öland ute vid havet att
det var en fin plats att förlova sig med mig
men att han visste en annan plats där det var mycket bättre.
Han är för söt.
men snart så kommer vi förlova oss såklart :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback