hej

Det har varit en lång dag, satt på akuten i 7 timmar tillsammans med min älskling.
han är så gullig som väntade med mig,sen kom hanna och jonte...
men den jävla väntetiden fyfan...

började iförrgår fick feber och kände mig rätt dålig och hade ont i magen
sen somnade jag och trodde inte de var nått, men sen när jag vaknade så kände jag att jag fortfarande hade ont 
i magen men kände mig inte speciellt dålig...
sen satt vi i väntan på att komma in då läkaren fick kolla på mig, sen blev det direkt in till akuten
och dem misstänkte att det va blindtarmen men dem va inte säkra, tog massa prover och lite..
men åkte hem sedan, nu mår jag bra igen,
men om jag mår sämre så blire operation...
inte kul alls....


jonte och hanna ärr här så de mys :*


Johan du är bäst i hela världen, jag älskar dig nått sjukt jävla mycket!!
jag är grymt lycklig med dig, 1 år med dig, helt sjukt, men har aldrig varit lyckligare <3



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback