hemma :)

hejsan, Haft en mycket trevlig dag tillsammans med jonna.
drack lite kaffe hos henne , sen duschade hon ju, sen drog vi ner på stan och mitt leg hade kommit , niiice:D
sedan kollade vi runt lite i affärer och lite, hittade lite saker jag skulle vilja köpa till lägenheten.
Har iaf bestämt nu och pratat med älskling.

sovrummet kommer se ut så, att sängen står emot väggen, på väggen har vi en ram med 3 bilder på oss
i över sängen och över den rammen blire texten : Amor vincit omnia..
som min tatuering, som betyder : kärleken övervinner allt.

Min tatuering , om ni inte minns den :)
Kommer iaf bli kanon snyggt ..
borrade lite igår och försökte sätta upp gadiner o lite.
men älskling ville att han skulle hjälpa mig :$
iaf, sen klippte jonna sig, as snyggt !!!
lite sådär avis !
sen drog vi hem till henne och färgade hennes hår :)
sen tog jag tåget+bussen hem så de blev kanon fijnt :)
så nu är jag hemma hos min underbara pojkvän,
lagade mat till han när jag kom hem , nu ligger vi här ska krypa upp hos han nu i täcket :)
hörs kanske sen.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback