kväll igen :)

God kväll :)

nu sitter jag framför tv:n och kollar 3:an
Extrema samlare.
fyfasen säger jag



tänk att bo så, ja alla är vi olika
men jag skulle allvar få panik
det räcker med att man har varit hos vissa och
sett massor saker och lukt o sånt.
neh sånt klarar jag inte 

visst mitt rum hos pappa kunde va stökigt men inte så
inte så de luktar o äcklar sig.
fy!

Sista dagen johan jobbar natt jipppii!
så i morgon är de helg
så ska laga god mat till han 
lagade även mat innan oxå :)

sitter och skriver lite med jonna på fb nu
så ska kolla tv o snacka med henne :P 

skriver sen såklart
tack alla för era fina kommentarer !


Kommentarer
Postat av: Chelsea

Sv: Tack vad gullig du är ! ;)

2011-06-30 @ 22:56:29
URL: http://chelss.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback