livet är king

hej bloggen.

igår gick ja hem ifrån skolan, för att det fortfarande gjorde ont i magen yes.
sedan la jag mig o sov jämte älskling, o tog en tablett, kände mig bättre
så på eftermiddan, drog hanna jag o jonte o älsklingen hem till oss , hämtade lite saker sen drog tbx till nässjö 
sen spelade vi kort o lite.
sen började de ösregna , så trodde hanna o johan att det inte skulle bli nått öl-brännboll
för dem, men de blev det..
och jag o jonte hängde med för att kolla på :P


var hos pappa idag hämtade lite saker,
tex mina nya svarta pumps och min vita klänning..
och lite annat, sen åkte jag hem till min älskling..
men nu är han ute och steker med sina polers ;)

ska ut på balkongen ta en cigg o dricka min saft jag gjort..
sedan blire lägga sig vid datorn o kolla några program duscha, och diska o städa lite ska jag oxå.
sen kommer älsk hem , dåååå blire myspys!! <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback