morning.

tjop.

Nu sitter jag hemma hos jonna the söto.
vi drar snart ner på stan, ska även till banken för att se om mitt leg har kommit.
sedan kollar vi lite, sen ska hon klippa sig :)

Imorse vaknade jag och älsklingen va sjuk :/ så han är hemma idag :( stackars min älskling..
så sen åker jag hem och lagar mat till honom :)


Jonna duschar så jag sitter här, en galen kissekatt springer om krig.
han biter mig oxåå :O

nu blire dricka upp kaffet sen ut på stan :)

bloggar sen :)
hadeskitfett




bilder på sötisen jonna och missy :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hihih! Galen kisse ja :p Bra dag igår <3

2011-06-16 @ 13:08:09
URL: http://jonnaida.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback