mums för jordgubbar!

guuuh så gott det skulle vara med jordgubbar och kall mjölk och lite socker på
i denna värmen, när man äter de känns det verkligen som sommar!
Mamma brukade alltid duka fram de ute, 
så satt vi och mumsade i oss de jag och min syster och vår mamma :)

ska bli skojj o åka till jkpg på tisdag och kanske shoppa lite med mamma och
träffa mormor, jasmine är uppe i sthlm så tror inte hon är så sugen på 
att hänga med, hon shoppar väl förfullt där uppe ist :)

Jag och johan ska snart dra ner på stan och checka efter lite saker vi behöver 
så blire ner till sjukan för att han skulle skaffa ett läkarintyg eftersom han var sjuk innan.

så nu ska jag fixa mig, sen blire mysdag med älskling innan han
åker och jobbar igen :)

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack, vad glad jag blir! :) Din blogg var inte så tokig heller! :)

2011-06-29 @ 16:03:03
URL: http://iiinaaa.blogg.se/
Postat av: Martina

MUMS FÖR JORDGUBBAR! :D

2011-06-30 @ 21:39:10
URL: http://iiinaaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback