sjukt

sjukt vad tiden går fort, allt bara rinner iväg.
man önskar man kunde uppleva visa saker igen, som tex idag
när johan sprang ut ifrån skolan och sprang rakt till mig och kysste mig,
fast har ju honom alltid, men han va så fin så otroligt jävla vacker.
shiit, det var riktigt kul och fint att se idag,
och det som va mer bra va ju att mamma kom till nässjö.
så jävla söt, mötte henne sen kollade vi på älskling..
så jävla kul att johan o mamma gillar varandra :*
hiih imorgon bär det emot vaggeryd då blire studentfest för johan på riktigt.
och pappa och yvonne kommer så det bli kul :)
godnatt folket.
Johan hur många gånger jag än sagt det så vill jag säga det igen
och inte bara en gång utan 1000000000 det räcker inte.

JAG ÄLSKAR DIG, JAG TÄNKER VARA DIN SÅ LÄNGE JAG LEVER OCH ANDAS.
FÖR MED DIG BLIR JAG STARK, MED DIG BLIR JAG HEL.
FÖRALLTID SKA VI DELA VÅRA LIV.

DU ÄR MIN OCH KOMMER ALLTID VA,
JOHAN  I MITT HJÄRTA, DET ÄR FÖR DIG DET SLÅR<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback