söndags strumpor på!

Hejsan ! :)

Inatt vid 4:a kom jag och johan hem
eftersom vi åkte igår kväll ist för idag, dock gillade inte jag och johan de men men.
den jobbigaste bilresan sov inte ett skit kunde inte, hade cp ont i magen oo aah...

Men öland va iaf grymt roligt massa roligt folk o allt som hände :)
det var skit kul, jag och johan sov i bilen under hela helgen, eftersom vårat tält va fuckat :P
Men det var skön !

Dock blev det massa tjafs med personalen på resturangen,
så jävla äckliga, vi drar in för att äta och vi får vattnet gratis första dagen, 
nästa dag ska vi äta och bet
ala 15 kr för ett halvfullt glas kran vatten och ur
kranen där dem tvättar händer och har disk trassor ...
hur nice är de ...
Men dem som kom in efter oss fick en hel kana vatten gratis...
helt sjukt...
det blev massa tjafs och skit, dagen där på kom han fram o börja tjafsa igen
och bad hanna hålla käft så vi va tvungna att hämta vakterna...
usch..
Bilder sen öland :)



Kärlek♥

Men sista dagen, då det var solnedgång och jag och älskling gick hand i hand
ner till havet och gick längst stranden sedan tog han ut mig längst ut bland stenarna vid vattnet.
helt enkelt han är bäst.
sedan satt vi där ute och tog foton och allt han sa till mig vad han verkligen kände för mig,
han blev tårögd , alltså vilken fin kille jag har!
jag har aldrig varit så lycklig!
Han är mitt allt!
allt han sa fick mig att börja gråta av glädje,
han fick mig att inse att jag aldrig skulle behöva tvivla på han
och aldrig va orolig för nått.
för det är för mig han lever det är för mig han andas
och ja allt det underbara han sa.
tack för du tog med mig ner till havet, du är mitt allt ♥
Jag älskar dig johan meyer ♥









Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback