svar på frågestunden!!

POSTAT AV: YVONNE
hej undrar när du kommer hem åh dricker lite kaffe åh pratar lite skit med mig ?
svar : vi ville så gärna komma hem till helgen, men ni kunde ju inte
era svikisar, men hoppas att ni ändrar er !
POSTAT AV: SANNA JOHANSSON
Fin blogg !
hur lärde du känna din kille? :)
Svar: Tackar ! :) vi träffades på en idrottslektion i skolan
våran klass skulle ha dans med hans, självklart tyckte jag han va snygg
sen blev det lägga till på fb sen satt vi o dryga lite,
sen fick han mitt nr sen va han full igång med att smsa :)
låg hemma o hade halsfluss , men sen tog vi en cigg i skolan
sedan blev man mer o mer intresserad och sedan kär :)
POSTAT AV: ANONYM
hur många läsare har du per dag ungefär?:)
Svar: Beror på har ja inte skrivit på ett tag kan det ligga runt 40-60 ibland 20 typ lite olika
som igår hade jag 145 och idag 160 så beror helt på ! :)
POSTAT AV: HANNA ♥
tack så mycket! :D jo de har jag, själv? :)
Svar: Varsegod :) Ja jag har oxå haft en bra dag :)
Hennes blogg checka den!
URL: http://heaa.blogg.se/
POSTAT AV: LINN
hur känns de att har flytta in nu i en lägenhet med johan? :)
Svar: Känns helt underbart, det är verkligen såhär jag vill ha det.
och vi trivs väldigt bra tillsammans vi har ju bott tillsammans nu ett tag runt nästan 3 månader
han bodde ju hemma hos mig innan vi fick lägenheten , men det funkar och det kommer det göra.
båda är lyckliga och glada så de är kanon!
POSTAT AV: MIRELLA
Så himla fin blogg! haft en bra dag?
- fanta cola eller sprite?
- favoritartist?
Svar: Tack så mycket din med :)
Jaa det har jag haft, du med? :)
- Cola är helt klart bäst, älskar cola :)
- Elvis är gammal men visst är hans röst underbar.
annars har jag fastnat för chris medina, hans låt alltså!
Kolla mirellas blogg !
URL: http://mirelladeluxe.blogg.se/
POSTAT AV:ANONYM
vilken är din favoritlåt? :D
Svar : just nu är det : what are words - chris medina :)
POSTAT AV:ANONYM
hur länge har johan och du varit tlsm? :)
Svar: Idag är det 1år och 1 månad med min underbara kille
och fler kommer det bli.
som sagt för alltid :)
POSTAT AV: EMMAS
vart bor du?:D
svar: I Eksjö en liten stad i jönköpingslän med min kille :)
kolla emmas blogg !
URL: http://perssoneemma.blogg.se/
POSTAT AV: YVONNE
hej undrar när du kommer hem åh dricker lite kaffe åh pratar lite skit med mig ?
svar : vi ville så gärna komma hem till helgen, men ni kunde ju inte
era svikisar, men hoppas att ni ändrar er !
POSTAT AV: SANNA JOHANSSON
Fin blogg !
hur lärde du känna din kille? :)
Svar: Tackar ! :) vi träffades på en idrottslektion i skolan
våran klass skulle ha dans med hans, självklart tyckte jag han va snygg
sen blev det lägga till på fb sen satt vi o dryga lite,
sen fick han mitt nr sen va han full igång med att smsa :)
låg hemma o hade halsfluss , men sen tog vi en cigg i skolan
sedan blev man mer o mer intresserad och sedan kär :)

POSTAT AV: ANONYM
hur många läsare har du per dag ungefär?:)
Svar: Beror på har ja inte skrivit på ett tag kan det ligga runt 40-60 ibland 20 typ lite olika
som igår hade jag 145 och idag 160 så beror helt på ! :)

POSTAT AV: HANNA ♥
tack så mycket! :D jo de har jag, själv? :)
Svar: Varsegod :) Ja jag har oxå haft en bra dag :)
Hennes blogg checka den!
URL: http://heaa.blogg.se/

POSTAT AV: LINN
hur känns de att har flytta in nu i en lägenhet med johan? :)
Svar: Känns helt underbart, det är verkligen såhär jag vill ha det.
och vi trivs väldigt bra tillsammans vi har ju bott tillsammans nu ett tag runt nästan 3 månader
han bodde ju hemma hos mig innan vi fick lägenheten , men det funkar och det kommer det göra.
båda är lyckliga och glada så de är kanon!

POSTAT AV: MIRELLA
Så himla fin blogg! haft en bra dag?
- fanta cola eller sprite?
- favoritartist?
Svar: Tack så mycket din med :)
Jaa det har jag haft, du med? :)
- Cola är helt klart bäst, älskar cola :)
- Elvis är gammal men visst är hans röst underbar.
annars har jag fastnat för chris medina, hans låt alltså!
Kolla mirellas blogg !
URL: http://mirelladeluxe.blogg.se/

POSTAT AV:ANONYM
vilken är din favoritlåt? :D
Svar : just nu är det : what are words - chris medina :)

POSTAT AV:ANONYM
hur länge har johan och du varit tlsm? :)
Svar: Idag är det 1år och 1 månad med min underbara kille
och fler kommer det bli.
som sagt för alltid :)
POSTAT AV: EMMAS
vart bor du?:D
svar: I Eksjö en liten stad i jönköpingslän med min kille :)
kolla emmas blogg !
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Maria

SV:Tack så mycket :)

Gjort idag?

2011-06-30 @ 21:13:42
URL: http://mariimore.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback