tråk

Någonsin rökt ? - tyvärr, och röker nu med
Färgat håret blont ? - Ja massor med gånger :)
Färgat håret brunt ? - japp :)
Blivit kallad bög ? - haha ja (;
Kallat någon bög ? - såklart !
Slagit någon ? - ja! men inget farligt !
Kört moped ? - tusen gånger :)
Kört bil ? - Ja :)
Druckit kaffe ? - ja, himla gott :)
Har en egen mobiltelefon ? - oyes :)
Har ett eget rum ? - Egen lägenhet med min kille :)
Pussat en kille ? - tusentals gånger, ja o min kille pussar varandra var o varannan minut :)
Pussat en tjej ? - kan ha hänt, på skoj!
Varit på en fest ? - ja tusen gånger :P
Äger en mp3 ? - har haft , har en mp4:a
Har en tv på ditt rum ? i tv rummet :D
Har mer än hundra kronor just nu ? - om dem gott in på mitt konto så har jag nog de :)
Har haft tandställning ? - Aldrig, äcklig om jag få säga mitt. tycker älskling oxå ! hihi
Har fler än två hål i öronen ? - kan du räkna  med :)
Har en tatuering ? - Ja ! :)
Har msn ? - aa..
Har lunarstorm ? - hah har haft!
Har dayviews ? - yes :P
Ljugit för någon ? aa.. men sånt skit ska man inte hålla på med
det straffar bara än själv i längden.
falskhet är vidrigt.
Har en bästavän ? - jadå, har många!
har du husdjur ? - hemma hos mamma o pappa ja!
men inte med älsklingen än.

har tråkigt.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback