trevlig dag :)

Haft en mycket trevlig dag, hoppas att ni oxå haft det :)
Idag kom pappa och yvonne och andreas på besök mycket trevlig.
pappa fastnade vid tv;n som vanligt :P
men det gör inget.
Johan och jag får ta och åka hem till dem någon helg nu framöver
saknar lilla huset och alla fina hästar :)
och att kunna kolla ut över sjön :)
får bli att bada oxå!

Lagade mat till johan och mig sen när dem hade åkt hem
det blev stekta potatisar med min köttfärssås.
johan gillar det iaf, det är de som är det viktigaste.
innan det färgade jag johans hår oxå, och han blev super nöjd :)
han är så fin min pojk ♥
:love:

sedan la sig johan och sov lite, sen väckte jag han och gick en bit med han
sen kom hans skjus upp till jobbet,
så nu är han på jobbet igen..

imorgon har vi tvätt tid så blir att gå upp ganska tidigt!! galet kul
:thumbdown:
Lägger in ett inlägg sen


Kommentarer
Postat av: Ellen Schutz

sv; jo hoppas kan man göra.. men känns som om de inte är någon ide med de längre.. det ska inte behöva ta så här lång tid att hitta ett fel.. =/

2011-06-29 @ 00:09:18
URL: http://ellenschutz.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback