tröttis Zzzzzzz

vår underbara säng, så skön!

Har kanon lust att bara gå och lägga mig brevid johan
men nån måste ju fixa med maten osånt
fast tror jag lägger mig en halv timma eller nått
så att köttet kan tina upp helt :)

Det sliter på än att tvätta och sånt :)
men riktigt skönt att bo med min kille
känna att detta är vårat, imorgon får vi besök av emma
så blir det väl lite fika och nått :)

nu är HK på 3:an på.

men nu säger jag godnatt för en liten stund men kommer in med 
inlägg ikväll såklart :)


Kommentarer
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

hejsan! superfin blogg :d

sängen såg go ut,hehe (y)

vagörs?

2011-06-29 @ 18:45:26
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/
Postat av: Rebecka - en fotodagbok

sv: åh,tack så jätte mycket!

lät bra :D

jag gör ingenting,ska ut en stund :)

2011-06-29 @ 19:21:14
URL: http://flickanheterrebeckaa.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback