tvättdag!

Gick upp efter 9 idag för att tvätta, så när jag kommer ner
är det någon annan som slängt i tvätt , man blir riktigt förbannad.
jag bara slängde ut deras tvätt och började tvätta våran såklart :)
känner att jag och johan behöver kolla efter en damsugare, vill kunna damsuga och skura golven
just nu funkar det kanon med en borste men inte i längden !

Johan ligger o sover, har lagt mig och hållt om han flera gånger
min lilla sötpojk!

snart ska jag fixa frulle till oss 
och se om han är hungrig
sen får vi se vad dagen har att erbjuda.

mamma ringde innan föresten, på tisdag drar jag och mamma till jkpg och träffar mormor
ska bli kanon kul!
och på fredag drar jag nog in till tranås och fikar och tjötar lite med henne :)
får se om vi  kanske åker ut till pappa och yvonne under helgen ska snacka lite med johan idag
ose vad han tänkt sig :)


hah, mamma ser lite rolig ut på fotot :)
men jag älskar dig iaf♥


Mormor ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback