varmt.



galet varmt ute, yes och då skojar jag inte :P
asskönt sofftar på balkongen och steker lite..

Idag har jag och johan tvätt tid '
så vi gick ner och slängde i en tvätt så de är strax klart ;)
sen gick vi och handlade mat, så ikväll blir det.
pommes kött och sås o lite sallad till det :)


så ska börja med maten nu tänkte jag..
känner mig bättre idag, as götttt !!!


ikväll är det ju final i bigbrother som jag och johan ska kolla på
vi har ju följt det sen dag 1 :P



Jag tror lätt att simon vinner och jag hoppas verkligen de..

peter är tråkig och gammal och borde inte vart kvar så länge
efter någon vecka kunde han åkt hem till sina barn..

Martin är lam och inte alls rolig, han ska alltid hålla med peter om allt...
så jävla tråkig..

simon är en helt underbar människa så som man ser ifrån tv,n då
han har ett hjärta av guld och en sån sjuk personlighet.
han är värd att vinna.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback