(:

höhö tjooo-o alla fans  ;) 

Helgen blev med älskling hos hans pappa och det va niice!
fick skjus in till skolan med han och när vi vaknade i morse va det 9 egentligen 10 
underbara månader mellan mig o min lilla plutt, som ja älskar sjukt mycket ;*

Slutade lite tidigare idag och då stack , maria, hilda, jag o josse och emilie ner och fikade.
as fint, kollade lite kläder oså..

Sen gick ja och köpte en ros till min lilla älskling, som snart hoppar på tåget.

så nu sittter ja på tåget , sen blir det hem till han, mysa o bara ha det underbart.
blir väl en film o kanske baka.

Jag är såå käär, och inte långt kvar tills vi flyttar,
kollade ut lite saker på ikea i lördags, blir nice.

höres.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback