Gaaah!!

Fattar inte varför du bara inte ger upp?

HAN KOMMER ALDRIG NÅGONSIN VILJA HA DIG IGEN, INTE FÖR ATT HAN VILLE DET INNAN
HELLER , EFTERSOM HAN SKET I DIG OCH VALDE MIG ;)

så du kan ju sluta va så jävla avundsjuk för att jag har han och inte du.
han valde mig, fatta de..
och ni kännede inte ens varndra han glömde dig direkt,
och du bleeev såååå kär. det är precis vad jag kallar Fjortiskärlek.

så du kan sluta skriva om han , för fatta han vill inte ha dej, och han vill inte ha med dig och göra..
och tro mig det är sant,

fuck off bitch.


..........................

Idag ska ja hem till min underbara kille, och mysa sönder.
han är bäääässt, snart ett år har vi vart tsm!!
och ska bara 1 månad ska vi flytta ihop ! :D
<3



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback