god natt fölket.

Imorgon är det fredag, slutar lite tidigare i morgon eftersom vi hade matte idag så slapp vi sista
lektionen i morgon, känns riktigt gött faktiskt.

Åker nog med maria i morgon och kollar på en häst i tranås,
blir roligt och se ifall det blir någon deal där!

Såg att jag hade fått en kommentar av älsklingen här på bloggen (: 
han är försöt den där puddingen, saknar honom nu när jag ligger här
i vår stooora säng, dock behövs ingen stor säng med tanke på att vi ligger så nära ändå ;)

Kollade på tv nyss typ, kalla fakta handlade om pedofiler, blää så jävla vidrigt.
sen blev det bb, skrattade sönder! 
ibland kan saker som inte ens är roligt, va så jävla kul
men har jävligt rolig humor (y)

Exakt om två månader idag blev jag och johan tillsammans, 31/5
ett underbart datum, 
Nu när man känner solen och allt i skolan blir man påmind om hur vi blev på g sen ihop
när han sa sitt första ord till mig irl då, det första han sa : är det fest eller?!
skönare och gulligare kille finns inte! (: 
Denna killen kommer ja kämpa hur mycket som helst för, verkligen.
han är värd allt!

Nu ska ja nog krypa ner under täcket och har på mig johans t-shirt 
soooom luuuktaaar såååå gott!


Bjuder på en snygg bild på mig o plutten, när vi satt på tåget på alla hjärtansdag på g till jkpg!


Godnatt med er, tjohejleverpastejjjjjjjj-jj

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback