göttt o fint

♥Igår var det min underbara pojkväns födelsedag!!♥

Och dagen började med att jag fick upp, gjorde frukost och sjöng för han,
hans leende, sååååååååååååååååååååååå stort!
blev massa pussar och han ville att ja skulle lägga mig så han fick krama om mig,
sen öppnade han sin present, som jag hade köpt till han, ett armband som det är inristat eriika♥
han blev sjukt glad
och han berättade att han hade kollat på de sen när han kolla upp i speglen så log han:**
sååå jävla söt!!


sedan åkter vi till eksjö då blev det typ tårta, sen hemma hos han blev det mat, sen fika igen på kvällen :)

och till er som inte visste är det bara 2 månader kvar tills bebis och jag flyttar ihop. kommer bli helt underbart :)

helgen blir det till hans pappa, och sen nästa hans bror.




JOHAN MITT ALLT ILY <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback