hallojsan.

Kan ju börja med att säga att det är en speciell dag i dag för många,
det är Internationella kvinnodagen & Fettis dagen.

Tycker det är sjukt bra att dem tar tag i detta med kvinnodagen,
och verkligenen lägger ner lite energi på det hela, klassen gjorde lite saker om just det.

Och fettisdagen då, då nästan alla köper semlor, jag gillar det dock inte så mycket men kan äta det, gott ibland.
Men alla har vi olika smaker.


Nog om det.
----



Igår åkte hanna&jag&älsklingen till jkpg för att kolla Hv-Aik.
Sjukt trevligt va det, Det värsta va att matchen sög rätt hårt eftersom
Hv spelade som dem gjorde, inget spel alls förens i 3 perioden då det var försent.
Men antar det bara va en liten lek match för dem. Vi får hoppas på det iaf,
Efter det drog vi till donken och åt där, sedan emot nässjö (Tack till hanna som tog med oss :) )
När vi kom t nässjö kom johans familj o hämtade oss sedan somnade både jag och plutten i bilen
satt och höll om varandra så möjsigt så :*
Sen gick vi direkt upp och la oss igen!

Skolan idag, träffade becka&lollo
becka hade med sig sin underbara dotter som snart är 3 veckor
snacka om liten och söööt.
så myst med den halva dagen!

Och nu sitter ja här och ska precis dra igång och plugga
har ju prov i morgon som sagt.
Funderar skarpt på att dra på mig mina solglajjor imorgon om det är så fajnt väder.
Fick dem i pressent av johan när vi firade 2 månader :*
Shiiit snart ett årsen jag o johan blev tsm, och lika kär är jag för de!

Imon sover både jag & han hos min underbara vän maria, ska bli niiiice!


neee nu blire fain pluggggggggga



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback