känner mig på skriv humör wooooooo

Känner att jag är kass på att blogga, konstigt att min statistik inte sjunker :) 
men ajjah det ska jag väl inte klaga på :) 

Gick ner innan, för att sno godis av godis råttan pappa, hih
Eftersom han måste sitta i det stora tv rummet 24/7.
Eftersom min kära syster har flyttat har vi gjort om hennes rum till ett tv/musikrum
där pappa har sin el-gitarr och trummor och allt shiit, men oxå en Skön soffa och tv.
de är niiice så kan jag & johan kolla här uppe i lugn och ro nu när vi är här. (:

Sitter här med handduken i håret och har precis rakat mina ben och fixat lite,
kom på en sak när jag tog en cigg med bästa vän mathzii att jag oxå vill börja gymmmma
känner att jag behöver det, fast dock är jag redan smal, och så men lite mer vältränad.
sjukt att ja gick ner typ 10 kg när jag mådde som dåligast, men nu matar johan mig med chips och allt
onyttigt den lilla snyggingen ! 

men ska iaf fråga johan om han vill kanske börja träna med mig,
eller om vi tar det sen när vi bor ihop liksom,
fick gardiner av pappa & yvonne som lätt kommer komma till andvändning i lägenheten :) 

men nu ska ja töörka håret och skriva den där skiten sen och som sagt fixa naglarna,
whops tvätten är nog klar nu gööött..



tjo bre , vad händer jao?!!!!!!!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback