mhö

Tjo ligger i sängen och väntar på att klockan ska bli 7 så att ja kan kolla på big brother som ja missade igår.
eftersom johan skulle upp och jobba, men va pigg i morse så fick som sagt upp med han o tog fram frulle.

Skolan har vart tjocktniice, drog och åt pizza med Maria, linn & hilda
för kön t matsalen va typ såhär -------------------------------- lång.
Efter det blev det svenska, men ska skriva klart mitt arbete som jag sedan ska skicka in idag.
sen drog ja t stationen, och åkte home, sen blev det buss hem t pappa
är nästan typ aldrig hemma, men alldeles snart flyttar jag juh, då blir det ju bara hälsa på :)

Ringde johan nyss, och han va lika glad o kärleksfull som vanligt,
höra dem där orden ; vi för alltid, såå fin den plutten shiit
tänk hur jävla kär man kan bli, bara man känner lukten liksom, hihi 
har lite av hans kläder här så, blir att man känner lukten och ofta sover med det :)

Har bestämt mig för massor saker idag,
att jag inte ska lägga ner energi på massa skit snack
och bullshit och falska personer som gör allt för att sabba och vilja se
nån må dåligt, men de är ju bara ett tecken att dem själv mår skit, och är jävligt avundsjuka.

Nu lever jag mitt liv, och jag tänker ta vara på vad jag har.
för det jag har i mitt liv betyder nått sjukt mycket.
Och vad personer en kommer komma med, allt jävla b-shit 
så kan ni ju veta att jag inte bryr mig längre, för det är ni som förlorar er stolthet genom att förstöra för andra, men det bästa är att ingen kommer lyckas för jag vet hur stark jag är, och hur jävla bra jag är på att kämpa , kolla bara Jag vann tillbaka min kärlek, skulle kunna gå genom eld och vatten för den plutten.

Nu ska jag städa & tvätta och fixa mina naglar, sedan ska jag skriva de där arbetet och sedan chilla
och snacka med min snygging till kille ;)
Mumsmums rawr rawr på han ;*



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback