tv + data i soffan

tjop igen, nu sitter/ligger jag i soffan och kollar Efterlys kan va lite spännnnade ibland oså.
lagt in lite bilder ifrån mobilen, och låtar, laddar ner 2 filmer oxå
som jag o johan valde i helgen (:

Det blev
  • Cell 211
  • End of the line
Hoppas dem kommer duga att kolla på, men vad är en film utan min bebis liksom
hur möjsigt som helst att ligga där på hans bröst och känna att han kliar mig i håret och så kommer
dem där mjuka pussarna i pannan, så sööt!

Haha måste berätta en rolig sak, 
johan vet att jag verkligen hatar att bli kittlaaad, 
Det är det värsta som finns!!
och varje gång vi busar lyckas han få dittttt mig så jag blir de.. haha 
så kul har vi när vi buwsar med våra nowsar ;*

Juste, detta fick jag när jag kom hem.


Igår föddes ett litet föl, tänkte att ja skulle ut
och pussa lite på den nån dag nu, den lilla sötisen va uppe på ben igår och sprang.
Bilder kommer !!

Nej men nu ska ja liksom kolla Efterlys and BB.

kanske skriver ett godnatt inlägg sen,

Johan m ♥


HADESKITFETT

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback