:)

Tjo skolan har gått kanon för mig, kanske är det för att min älskling bor hos mig ;) hahha
nej men har skött den kanon, och allt känns jävligt toppen
allt flyter på precis så som det ska vara :)
är verkligen lycklig och glad, jag har ju allt, vänner, famlij och Pojkvän! <3
som jag aldrig kommer släppa taget om :)

iskolan hade vi matte och lite shit
sen drog ja och hanna ner till ungdomsmottagningen, sedan till macken 
där hon skulle torka sin ruta med tanke på att en fågel hade bajsat på den...
sen drog vi tbx till skolan och tog en cigg och kaffe med mathz
och snackade lite, sedan drog jag på lektion, och hanna väntade utanför sen körde hon mig ner till stationen, där min underbara kille väntade på mig efter jobbet :)
sen drog vi med tåget, åkte till tranås kollade lite i affärer, åt glass och hade kul :)
tog bussen hem, sen blev det spela lite tibia , sen städade jag
och sen kom hanna & jonte hit
så har vi spelat lite spel, nu har dem lagt sig och nu har jag o johan spelat lite mer tibia
fast han somnade precis här jämte mig nu :* såå söööt ! <3
ska krypa ner hos han, han ville att jag skulle väcka han eftersom han vill gosa
men tycker att han ska få sova
fast gosa ner mig hos honom , det lovar jag att jag ska :)
hans armar om mig , helt underbart 
och tänk nu att det kommer förbli så nu,
för ja nu bor vi faktiskt tillsammans :)
och tro mig , detta är 100% seriöst :) jaja
vet att vissa kanske känner lite avundsjuka, och de kan ni ha ;)

Johan är min :) och kommer föralltid va :)
så puss på han ! grr nu ska ja krypa ner.
nattttt

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback