möjs.

hejsan igen :)

möte älsklingen på stationen efter att jag slutat idag,
gick ner till stationen tycker det är riktigt skönt att gå
sen så snacka vi med linn i tåget, sedan gick jag o älsk på stan när vi kom till tranås
träffade mamma en snabbis, sen drog jag och johan och fikade :)
helt underbart..
sen åkte vi hem, spelat och ätit och myst massa :D

nu ligger jag i sängen och vi kollade nyss bb
men han kanske ska spela lite till, men han kryper ner så gölligt sen :)
1 årsen jag och johan snackade för första gånger.
Jag älskar verkligen dig gubben, du betyder verkligen allt för mig
mina drömmar och önskningar har gott i uppfyllelse
det är precis såhär jag vill leva, leva med dig för alltid.
och jag vet att både du och jag vill att vi ska stå där en vacker dag
och heta samma efternamn <3

puss på min fina johan <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback