sköjj helg.

haft en rolig helg tillsammans med hanna, jonte & älskling
vi va hemma hos mig, hade skojj, sedan på lördagen drog vi in till tranås
checka lite affärer köpte lite små saker på åhlens 
sedan drog vi upp till högaloft och tog massa fina foton ;)
sen körde runt, färgade håret när vi kom hem, hanna är rödhårig
johan blond, och jag med blond :)

sedan på kvällen drog vi ut en sväng med bilen as niice !
sen åkte vi hem till mig på natten, sen på söndagen drog vi till nässjö
med hanna o jonte, åkte ut till udden och myste på en filt och åt lite chips 
sen blev det bb :P

sen sov vi, sen på måndagen drog vi till skolan och johan tog truckkörkort :P
as niiice är han ! :D 
sedan åkte vi ner och åt jag o älsklingen sen drog vi hem
sen träffade jag jonna, min gamla bästavän vi var bästavänner sen 3;an till 9;an 
kändes underbart att träffa henne, en helt underbar person, vi fikade själva uppe hos henne
sen drog vi ut på en promenard sen drog vi upp till min syster hämtade johan, gick och hämta läsk
och så satt jag jonna och älsklingen på en brygga och snacka massor helt underbart :)

Idag var det skola, älsklingen var hemma
sen ringde han efter att ja slutade, han saknade mig :)
sen kom jag hem så myste vi, sen drog vi ner och fikade hos camilla , sen ner mot stan
så klippte sig johan, och jag fick välja frisyr :P :) blev as nice :) grrrrrr på min älskling !!<3

Idag ringde det i min telefon, och nästa helg blir jag fixad och fotad i riktig studio
dem ville tydligen ha med mig :)
och fick ta med vänner och familj
johan hänkar, jonte och hanna ihope ! :D


pusss på livet
nu ska ja kyssa min pojkvän :D

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback