skula ;D

hejsan, tjosan

igår träffade jag jonna en bra stund och vi snacka om allt
har verkligen saknat den tjejen, när man tänker tillbaka
fattar man inte hur det kunde blivit så fel som det blev mellan oss
och känner att hon är den som kommer ligga nära mitt hjärta hela tiden.
En underbar vän, och vi har delat halva livet tillsammans.
 :)

sen gick ja hem, älskling låg och sov
sen la jag mig oxå, och i morse vakna jag
så satt han sig jämte mig, och vi satt och pussades massor :*
himla mysigt :)
dagen kan ju inte börja bättre likzom :P

Nu sitter ja i skolan haft närvaro, och skolan känns på topp igen
kan bero på att man umgås med underbara människor, våran klass har verkligen
blivit mycket bättre och njuter av hela mitt liv.

har underbara vänner som finns och är helt otroliga,
en underbar kille som är helt underbar och alllllt :*
och min underbara familj som hjälper mig med allt
dem som fått mig på fötter och allt shiit allt känns bra

Jag är lycklig, lyckligare har jag aldrig varit.



ha en fin dag, ni jag tycker om :) <3
ni andra det är fredag den 13;de  muhahaah .



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback