sug och svälj, trevlig helg.

möhöööö.
Nu sitter jag hemma , efter en riktigt nice helg alltså
blev a6 på lördagen en hel dag med älskling o jonte och hanna
köpte massa nytt och älskling med :)
vii hade sjukt roligt, sedan åkte vi till nässjö och där va vi hela kvällen
träffade mathz och massa folk jävligt skojj var det, tills polisen kom..
det sög ju lite, men alltid kul att dryga med dem, men inte när dem säger : du får en chans till
annars tar vi med dig .. skojjjj!
och slutade jag? nej :D

sedan drog vi hem sov med älsk, sedan på söndagen drog vi till hanna sedan åkte vi
till hennes kusse som fyllde år, och åt där sedan drog vi till ingatorp..
satt i bilen diggade  hög dunk musik och bara njöt :*
sedan visade jag och johan jonte och hanna vart vi skulle bo :)

nuu är det bara en bil som måste fixas till mig o älskling med bas och allt i :)
men tror nog pappa kan fixa de, eftersom han är king på bilar :P

älskar helgen , älskar livet, och älskar min pojkvän <3

skriver sen ;)

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback