tjohejsan!

Haft en underbar helg tillsammans med älskling, hanna och jonte:)
Hanna fyllde även 19 år i helgen och det firade vi med att först åkte vi in till stan så skulle hanna
till några vänner så jag johan och jonte köpte lite grejer till henne ( hon blev kanon glad )
sedan hämtade hon upp oss med bilen, och sedan drig vi hem och chillade ;)
sen åkte vi in till nässjö igen och då va de dags att hanna skulle få skämma ut sig lite
hon gick te.x in på en pizzeria och sjöng och gjorde rörelser till huvud, axlar, knä och tå.
hahah as roligt och de va inte tyst heller :P
sen massa mer galen skap:)

Sedan drog vi och käkade på akropolis as mumsigt !
och åkte hem till hannas vänner än stund :)
sedan åkte vi hem till hanna och söööv och myste med min älskling så klart :)

på söndagen spelade vi 4 kubb
fast hanna och jonte var dåliga förlorare så
jag och johan körde ni kan ju bara gissa vem som vann. eriika är namnet queen iknow ;)

sedan kom johans pappa och vi satt och snackade om johans studentfest
så vi planerade massor, och lite veckan innan åker jag och jonte till deras far och fixar lite
sen blire kolla ut lite saker till johan med hans far :)
sen åkte vi iaf ner och köpte inbjudningskort, och massa mer :)
Underbart att se min pojkvän ta studenten , ska bli as skojigt på kvällen och allt.
plus att man han sin syster hanna där och jonte min storeeeeeebrooor

Nu i helgen blire nog götet med älskling, hanna och jonte :) tummen upp lix :D
ska bi sköjj som fan (Y)
känns så jövla gött att min pojke bor hos mig, han sitter här framför mig
och snart ska ska vi lägga oss och mysa, det funker hur bra som hellst att bo ihop.
ÄLSKA LIVET :D

Nu blire beställa hårförlängning, har ju haft det innan -
och yes jag tycker det var snyggt, och min kära pojkvän tycker det med
fast han tycker alltid jag är snyggast ;)

så blir beställa det, plus 2-3 par skor
sedan får jag se om de blir mer eller om ja tar de i götet ;)

kommer lite bilder när jag hade hårförlängningen :)

---------------------------------------
31:a är det 1 år med min underbara pojkvän!
ni fastar inte hur underbar han är, kan lova att jag kommit till himmeln
och här tänker jag stanna med min fina plutt.
ett helt år, helt galet jag vet men jag älskar dig mer och mer för varje dag.
nykär 24/7.
han är min och kommer föralltid vara min.
Johan ♥ Eriika




----------------------------------------------















Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback