tjope

hejsan everybody :) 
Idag väckte pappa mig o älsklingen sen tog vi på oss
sen drog vi typ dirr ner till bilen eftersom jag och johan råkade ligga kvar och gosa lite förlänge
sen drog till till mamma, så va hon nyvaken sen drog vi till stationen, köpte kaffe 
sedan blev det massa skratt med mamma o johan på tåget, alltid lika kul :D

sen var vi i nässjö, tog bussen upp till skuulan,
sen drog vi på lektioner, sen träffades vi lite efter en stund
hade sköjj med maria idag i skolan massa kul :)
pluggade lite medans jag väntade på snyggingen, sen drog vi ner till stan
åkte med tåget till tranås gick på stan. köpte vax, chips , cola
och åt lite :)
sen tog vi bussen hem, myste hemma massa, sen spelat tibia :)
nu blire lite tv iaf :)

niiice så nu har jag tagit på mig myskläder o han med
så nu blir det mys i soffan ;D

ily johan :D
du är bäst och bara min,
du är så vacker och det bästa som finns är
att veta att du är min och för alltid min.
puss

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback