tröttis

är som sagt hes och orkar knappt snacka, vilket kanske är skönt med tanke på
att jag alltid snackar ;) haha sån jag är, lätt för att snacka. och ibland lite för mycket.
kollat på tv innan , och typ druckit te och snackat med yvonne lite, klädde om stolarna..
är dock lite trött, men det är ju studiedag tomorrow.. men behöver sova
dock känns cpt ensamt utan min älskling, varje gång när vi kryper ner trycker han mig emot sig och håller om mig så tryggt, kan inte leva utan den vackra och underbara killen.

är riktigt sugen på att tatuera mig igen, dock vet jag icke vad far min skulle säga om det.
men han visste inte om att jag gjorde de förra gången och han diggade den sen iaf :)
sen ta mitt efterlängtade hål i tungan, men då svimmar väl far min..

Ihelgen satt vi och snackade om i sommar, 
bestämde att vi skulle dra till liseberg på hannas födelsedag blire nog
och bo på hotell så möjsigt ..

Jag älskling & jonte o hanna kollade på en asbra dokumentär igår om droger oh shit
as nice va den, sedan kollade jonte o älsklingen på en annan film, men jag somnade i johansknä
och hanna i jontes, sååå möjsigt :)

....


imorgon blir det vara med min älskling, blir väl spela lite tibia kanske
käka , gosa och äta lite godis kanske, om han är snäll
och ett varmt och möjsigt bad :)
brukar lägga upp rosenblad på golvet som en väg typ massa mysigt tyckte johan att de va :*

shiit min kille är underbar <3


nu ska ja kolla nått program på internet , och försöka sova
och bli av med att vara hes, att vara hes är fult hej.


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback