underbart ;D

hejsan :D
åkte till johan igår, köpte chips och cola
sedan blev det tåget gick hem till han, sen kollade vi film och bb
sen myste vi och åt chips
och idag packade vi alla hans kläder och lite smått
så nu bor min kära pojkvän hos mig, han ska bo här 1 månad för sen har vi lägenheten 
och då blir det dirr flytta ditt :)

detta kommer bli helt underbart, nu bor vi tsm och kommer göra det för alltid.
älskar tanken och det bästa är att det inte bara är en tanke, utan att det är sanning, yes han sitter med 
sin dator framför mig och är jävligt snygg ;) puss på han :)
vi ska spela lite tibia sen och kolla efterlys med pappsi oh yvonne och äta chips gott :)

nu kanske alla fattar att våran kärlek äär på riktigt, så nått annat kan ni köra upp nånstans.

johan är min och jaa han kommer för alltid va min :)



kysss johhhhhhannnnnn <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback