;)

Tröttis!
Imorse väckte Johan mig, shit riktigt trött men till slut kom jag upp och kom med bussen, skolan va okej bara att jag var trött 
Åkte hem efter sista lektionen med Ebba. När jag kom hem gick jag faktiskt och la mig i några timmar, men gick upp halv 6 och kollade lite film med älsklingen i sängen med han somna och jag gick upp och bakade muffins, imorgon blir det nog baka bröd kan vara gott, måste bara köpa gäst!
Glömde nog säga det, Johan och jag har inskaffat oss fiskar. 
Massor med söta!
Hm nu har jag slöat i soffan ett tag, rätt bra på tv:n idag så ganska gött!!
Älskar min iphone som tusan, tur jag valde den ;)
Ajjah nu blir det ta en cigg, släcka hos fiskarna och ta en dusch :)
Sen kallar sängen !!
Hörs imon


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback