mycket fin helg.

Tjoli, i fredags drog ja och mathz ner till stan, där vi möte upp nattha som kom för att beckman sedan skullle
hämta mig o henne i nässjö , men först chillade vi 3.
sen kom beckman och vi drog till eksjö, jag o nathha gick hem till mig men fick inte med oss johan, han
skulle bara spela klart sen kom han, men bytte iaf om, och sedan drog vi ner ditt, sen chillade vi massor den kvällen med folk :)
sen lördags, bowlade jag, johan, nattha, beckman.. beckman vann, sen johan, sen nattha, sen lilla jag :)
sen drog vi t nån fest som sög .. så drog vi hem till beckman, jag somna i soffan och johan med och beckman oxå..
men nattha och anna va ute, och ingen hade hört att dem knackat på eller nått xD

ajjah, vaknade och hade ont i magen, ska se om ja får i mig nått
ska iaf lägga mig o kolla barnprogram!

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback