kunde lika gärna vart hemma idag.

försov mig imorse men åkte in med snabbaste buss typ vid 9
hade missat en lektion soom ändå inte va så viktig, men sen är allt inställt ..
så när ja kommer till skolan då är de bara vända och åka hem igen.. usch man blir så lack ..
men men satt mig iaf o pluggade matte, funktioner mums så kul eller inte..
sedan tog ja bussen hem, och när ja öppnar dörren och går in i vardagsrummet, ligger johan i soffan och sover så himla söt är min kille! 

Så jag började diska lite som jag gör varje dag typ, gillar inte att de står och sånt..
sen börja jag damma av allt och göra det riktigt fint här, så la jag i 3 tvättar, tvättat filtar och allt till sängen
och handukar det blir mycket på bara en vecka ju :P 
ajjah, johan och vi kollar idol han tände precis ljus och jag ligger i hans knä med hans mjuka armar över mig.
jättte mysigt♥
Men nu är de en pause då spelar han nått bilspel (y)
ajjah skiver nog imon.
natt

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback