möhö!

hejsan, underbar dag som vanligt med min sötis 
nu sitter jag i soffan och chillar och johan brevid 
mycket lyckad dag och nu känner jag att skolan flyter på, inte en enda frånvaro!
känner mig stolt, jag vet att ja kommer klara detta! :) 
Tackar mina vänner och min kille och min familj som stöttar mig i allt :*
Åkte buss med ebba hem i dag, hon fyllde år idag grattis till henne ! 
men när jag kom hem blev det typ vända i dörren och visade johan lite glas jag gjort i skolan han tyckte dem va fina.
Men sen tog vi på oss skorna och handlade, as gött nu har vi mat och allt.
blev även köpa en äggkokare ! 
sen när vi kom hem gjorde jag mat, blev pyttipanna och ägg 
sen gick vi ner till sockerbiten och träffade pontus och becka, och sen kom beckman!
så vi chillade lite där, men som sagt är vi hemma nu, och jag ska duscha sen ska jag nog sova.

Ihelgen blir det bowling med nattha, jag, johan och beckman super skoj! 




Johan du är mitt allt, för dig kommer mitt hjärta alltid slå
jag ska älska dig nu och för alltid ! 
ily finast!


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback