....

Tiden går fort och den läker sår, där har vi sanningen eller?
frågan är om man bara låsas för att alla andra ska se mig som stark se mig som någon som kan glömma
och va stark, jag vill vara en lojal person som kan le och skratta och må bra för att jag gör det, allt känns tungt långt där inne skriker mitt hjärta efter doften av dig, men allt blir bedövat av att jag fattat detta var slutet på en saga som vi lovade skulle vara föralltid och alla sagor slutar med lyckliga slut men vi kanske va annorlunda.
Jag har inte gråtit på flera dagar, jag antar jag redan tagit slut på tårar när det var som värst. Innan kunde jag inte tänka mig ett liv utan dig, och det kan jag inte men jag får lära mig att leva med det.
Jag vill va ärlig jag gråter innombords jag fäller tårar i mitt hjärta, jag måste få tillbaka min nyckel för att kunna släppa ut dig, men frågan är ju om ja stod där med nycklen om jag verkligen skulle öppna, jag tror inte det.
jag lever på alla fina minnen, dem ger mitt ett leende , en lång tid med en fin människa, tack för allt du gett mig alla fina ord som jag va så jävla otacksam och inte uppskattade, men tro mig jag försökte duga jag försökte vara där när allt va som värst, du vet att jag aldrig skulle sluta kämpa, men du tvingade mig, du bad mig sluta kämpa och det kanske va rätt val av dig, och det får stå för dig.
Jag vill inte vara din fiende när vi än gång i livet delade allt, vi låg där och myste varje morgon fick jag min puss
varje kväll innan vi somnade, du va en ängel jag vill vara ärlig, det finns ingen som varit mig så nära, du va min bästavän, du va den jag älskade och respekterade, jag har aldrig kännt såhär, men jag antar att jag blev för kär, du kanske blev rädd, men vem kunde stoppa mig, en underbar människa som va så jävla lätt att börja älska, men så jävla svår att sluta älska, jag antar jag kommer älska dig nu och föralltid, jag vill vara ärlig, jag vill ligga där i ditt knä och gojsa ihop mig, jag vill se dig skratta och le, du vet att hur jävla fin jag tycker du är när du ler, eller ditt skratt.. När jag är i skolan där vi träffades tänker jag tillbaka men blickar bort igen för att inte stå där i regnet och bara gråta, du ser mig ändå inte, du märker inte hur jag mår men du skulle nog förstå om du stod där ..
när vi satt vid det stora fönstret, jag går inte förbi de, jag går en omväg för att inte känna hjärtat börja bränna..
Jag minns första smset ifrån dig, första gången vi älskade , jag minns dina sura stunder men jag gjorde mig rolig och du börja skratta, allt va som en stor dröm.. nu har jag vaknat ..
och tro mig det känns skit, du kanske inte läser detta men allt som står i detta inlägg menar jag..
jag kanske har varit en jävla idiot, och min svartsjuka men klart fan man är svartsjuk när man har världens finaste kille men jag förlorade allt på bara 1 minut .. hur kan allt bli så fel.
Jag är ledsen för att det skulle bli såhär, och ska jag vara ärlig nu fäller jag en tår, ja jag har inte gråtit på veckor men nu kom de, alla minnen dyker upp, minns du båten, då du va full och ville ha upp mig på däck, och på morgonen när du va bakis och jag sa massa roligt, och du skratta..
eller när vi åkte skidor, ja allt...
antar denna saga är slut, och jag kan inte göra nått för att få tillbaka tiden..
jag vill va den där flickan som va så lycklig med den jag älskade nu står jag ensam och är den tjejen som ler och bara försöker vara glad för att folk ska se mig som en stark person, men tro mig mitt hjärta brinner för dig..
minns du dagen 31/5-2010 ?
Då du och jag blev ett,
men minns du 16/8-2011
dagen då du lämnade mig ensam och rädd .

Jag vill se dig när du sover, jag vill smeka ditt hår, jag vill va där och skratta med dig,
men antar jag bara kan va där i mina drömmar, sanningen är det är dig jag ser på kvällen då mina ögon stängs.
förlåt mig belkon, men välkommen hem om du vill.
jag saknar min belkon i helkon!
jag älskar dig..

om du inte kommer hem till den du hör hemma med, kom ihåg
hade bra och tänk på mig ibland, för du vet vart mina tankar går.

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback