Bakis dag

Hejsan !

Rasmus skrev ett otroligt moget inlägg på min blogg , jag hade fest hos mig igår för alle som fyllde 20 och sosso som oxå fyllt 20 ..
Det va kul tills det spåra ur , men men nu är allt löst hoppas jag !
Det var iaf kul :)


Sov på golvet i natt underbart skönt eller inte , ont i hela kroppen och huvudvärk börjar komma , när vi vakna fixade erica och jag mig sosso sov vidare och jag tog ossy ner till stan han satt ute en liten stund medans Yvonne bjöd på fika sen drog vi mot frisören , en bild kommer på söta Erica !;)

Nu sitter ja på tåget till jkpg och träffar Morgan ska bli kul , 4 år sen vi träffades så ska bli super skoj !
Skriver sen


Puss



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback