Bus med lilla Ozzy i snön!

mysiga bus bilder, ozzy helt galen i snön ♥
Kan inte sova, sosso ligger och sover förfullt.
jag har både städat och tagit hand om ozzy, och är inte trött än
nu tänkte jag kolla lite paradise hotel och njuta av mitt kaffe
blir inget sovande nu .
sover senare ikväll när jag varit med elias.
inte träffat han på 10000 år känns de som
han är saknad, och imorgon får jag träffa han underbart!
och att fira alla ♥ dag tillsammans trodde jag då inte
att vi skulle göra, men så får det bli, vilket är kanon (:

åker runt 1 här ifrån, så tänkte packa lite så jag har det gjort.
har lite andra grejer att fixa som typ
skriva mitt cv och skicka in överallt.
men david min snälla vän skulle hjällpa mig med det.


kanske kommer ett inlägg till sen (:



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback